lundi 16 août 2010

(12/08/2010) Eijerkamp vanaf nu Hans en Evert-Jan Eijerkamp

Eijerkamp vanaf nu Hans en Evert-Jan Eijerkamp

Vanaf 1 augustus 2010 profileert Team Eijerkamp zich in duivenland als ‘Hans & Evert-Jan Eijerkamp’ … Niet langer Hans Eijerkamp & Zonen? “Met reden,” legt Evert-Jan Eijerkamp uit, “Naast onze drukke werkzaamheden voor de woonwinkel, geven we allemaal onze eigen invulling aan de -geringe - vrije tijd.

Voor mijn vader en mij betekent dat met passie leiding geven aan het duiventeam; Hans-Jaap kiest zijn bestemming elders. Niet meer dan logisch dus, dat dit in onze naamvoering tot uiting komt.”

Natuurlijk gingen Hans, Evert-Jan en Hans-Jaap niet over één nacht ijs bij het nemen van dit besluit. “We hebben - samen met alle medewerkers - als familie vele jaren enorm genoten van de duivensport. Ook ik ben geboren met een duif in mijn hart; haast een garantie als je Eijerkamp heet,” legt Hans-Jaap uit. “Maar onze woonwinkels met de verschillende vestigingen slokken zo veel van onze aandacht op, dat het kiezen van de vrijetijdsbesteding zeer weloverwogen moet gebeuren. Anders dan ik, kiezen mijn vader en Evert-Jan vol overgave voor de duivensport. Daarvoor verdienen ze de volledige waardering en daarom stond ik erop dat ze onder deze naam doorgaan!”

Altijd betrokken
In goed overleg werd besloten dat Eijerkamps duiventak voortaan de naam Hans & Evert-Jan Eijerkamp voert. “Natuurlijk gaat daarmee een stukje nostalgie verloren, maar bij Eijerkamp zijn we voor vooruitgang en daar hoort niet zelden verandering bij,” licht Hans Eijerkamp toe. “Zoals de duivensport verandert en wij altijd op zoek zijn naar super duiven voor onszelf en onze klanten, is ook dit een stap richting de toekomst.” “Ondanks de nieuwe naam, raken de duiven bij mij nooit uit beeld,” besluit Hans-Jaap Eijerkamp, “ik blijf enorm begaan met ons Team Eijerkamp en zal ze - weliswaar op de achtergrond - nauwlettend volgen en waar nodig steunen.”

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire